sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Hey it's a beautiful day!

Hups, katoin just et viimeks kun oon tänne kirjotellu, se oli "two months!" Ja nyt se on jo yli three months! Aika menee niin nopeesti! On ollu paljon kiireitä teatterin ja cross countryn kaa ja en tässä varmaan ehi ihan kaikkee kertoo, mutta yritän kertoo jotain kuulumisia ja mitä oon tehny.

Eli olin siinä teatterissa ja viime perjantaina oli ensi-ilta ja sunnuntaina vika näytös. Vikan näytöksen jälkeen oli semmonen rinki meijän näyttelijöiden kesken missä sai mennä vuorollaan keskelle kertoon muistoja/kiitoksia ja sittenhän kaikki tietenki itki siellä, koska se on ohi. Mulla siitä kaikesta tuli mieleen mun Suomen kaverit ja perhe ja tuli ihan kauhee ikävä ja itkin myös sen takia. Alkaa jo vähän naurattaa, kuinka tunteiden vuoristorataa tää on kun tosiaan edellisellä viikolla itkin sitä kun joudun lähteen täältä ena kesänä ja jättää kaikki nää ihanat ihmiset... Tää on tosi sekavaa, mut onneks mul on paljon vertaistukee ja puhuttiinkin sen toisen mun kans samassa koulussa olevan vaihtarin kans et ei näit tunteita voi ees käsittää jos ei oo ollu koskaan vaihtarina.
image
image
image
image

Vikat cross country kisat ja nyt se kausi on sitte ohi, kaipaan jo nyt sitä! Oon niin onnellinen, että alotin sen, nautin jokaisesta hetkestä, mitä vietin siellä :)
image
image
image
image

Niin oli tosiaan ne Courtneyn synttärit ja oli ihan super hauskaa! Oltiin semmosella hotellin uima-altaalla ja siellä oli myös SAUNA!! Oli ihan mahtavaa päästä pitkästä aikaa saunaan! :) ja oon myös löytäny nyt kunnon kaveriporukan missä hengaan. Meil on usein leffa-iltoja jonkun luona ja semmosta rentoo hengailua, ihan mahtavia tyyppejä kaikki! :) tässä cross countryn ja teatterin ohella oon myös kyl ehtiny viettään aikaa kavereiden kans. Pari viikonloppua sitten oli myös Rotary vaihtareiden kesken Halloween partyt, missä vietettiin la-su. Se on aina yhtä hauskaa nähä niitä muita vaihtareita ja jakaa kokemuksia, saada vertaistukee ja pitää hauskaa! Tässä joitain kuvia tältä kuukaudelta satunnaisesti :)
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Käytiin myös tossa syyslomalla perheen kans lomalla Pohjois-Minnesotassa. Yövyttiin eri hotelleissa, käytiin monissa paikoissa; mm. semmosella kuuluisalla sillalla, joka nousee ylös aina kun tulee laiva, susi-museossa, lätkämuseossa, jossa oli paljon kaikkee Suomi-kamaa, Finland-nimisessä paikassa, Aurora-nimisessä paikassa, semmosella mustakivi rannalla, vesiputouksilla, kattomassa maailman suurinta jääkiekkomailaa, niillä kuuluisilla suurilla järvillä, erilaisissa pienissä söpöissä kylissä, uimassa ja saunomassa hotellilla, syötiin hyvin ravintoloissa ja yks ilta tilattiin hotellille pizzaa ja katottiin telkkaria ja vietettiin rentouttavaa hotellilla olo -iltaa. Oli tosi kiva matka! :)
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Ainiin, tein Courtneylle synttärilahjaks suklaata mun host-siskon kaa! Ollaan tehty sitä myös uudestaan sen jälkeenkin ja se on ihan sairaan hyvää! Oli myös Halloween ja menin Trick or Treating mun host-siskon kaa ja se oli hauskaa, oikeen kunnon amerikkalaista! Kuvat meistä on mun host-äidin kännykässä, joten mulla ei oo nyt niitä valitettavasti täasä, mut mä olin semmonen armeijatyyppi. Mulla tuli vähän kiire keksiä asu, kun on ollu niin paljon hässäkkää teatterin kans niin päätin sitte vaan lainata mun host-siskon armeijakamoja :) yks päivä mun host-äiti opetti mua pakkaamaan omenoita ja päärynöitä semmosiin purkkeihin mitkä säilyy silleen, että niitä voi sitten talvella syödä. Omenat ja päärynät suoraan meidän takapihalta! Yks ilta oli tuolla "kylillä" semmonen "paraati/kulkue, jossa oltiin mun host-perheen kans mukana.
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Nii joo ja oltiin yks päivä ottamassa mun senior pictures! Täällä yleensä kaikki seniorit (=Suomessa ABIt) ottaa senior pictures, jotka menee sit yearbookiin ja niistä jää muisto myös sulle itelle, miltä näytit kun olit vielä nuori ja vetree ;D niitä otettiin toosi monta, mut tässä niistä jotain:
image
image
image
image
image
image
image
image
Ja pari lisää näkee mullaa facebookista. Tässä nyt yleisesti, mitä oon tehny. Unohdin varmaan kertoo monenkin asian, mutta eipä siinä mitään. Yritän kirjotella tänne jatkossa useemmin! Hyvää yötä Suomi!

Oon pahoillani, jos tuli paljon kirjotusvirheitä, kirjotin tän kiireessä ja väsyneenä.

Ps. Suuuuuret kiitokset kaikille, jotka on lähetelly mulle tänne kirjeitä ja paketteja! Ne ilahduttaa ihan kauheesti! :)

-Auppa

2 kommenttia:

  1. Tätä sun blogii lukiessa tulee aina niin hyvälle tuulelle. Tosi kiva kuulla millai sulla on siellä menny ja mitä kaikkee hienoo siel pääset kokemaan, muutenkin tosi hyvin ja mielenkiintosesti kirjotettu tää blogi ja ihania kuvia, varsinkin noi senior picturesit oli tosi upeita! Toivottavasti sul on siel tosi mahtava tää loppuvuoskin ja nautit joka hetkestä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Liina!!<3 kiva kuulla ja kiitos paljon! :) ihana kommentti! :3

      Poista