perjantai 14. maaliskuuta 2014

Spring is almost here!

Terveisiä täältä kipeeltä tytöltä! Täällä taas flunssan kourissa sängyn pohjalla... Ja vielä kevätlomalla! Tosiaan nyt on pe,la,su,ma vapaata kun on kevätloma.

Mulla on edelleen täällä kaikki hyvin vaikken ookaan ehtiny kertoon siitä täällä. On tullu taas vietettyy aikaa kavaereitten kans ja tossa kaks viikkoa sitten oli Drama Day eli ajettiin bussilla 3h kaupunkiin nimeltä Mankato ja siellä sitten vietettiin koko päivä erilaisissa "pisteissä" missä ne opetti mm. Improo, lava-meikkiä, valostusta ja muuta teatteriin liittyvää. Illalla jäimme vielä kattomaan Shakespearen näytelmän ja sen jälkeen lähdimme kotiin. Ja viikonloppusin ollaan menty kavereiden kanssa ulos syömään, shoppaileen, leffaan... Ei oo ihan kaikesta tullu otettua kuvia mutta jotain löytyy. On myös tullu opetettuu mun host pikkuveljee soittaa pianoo, vaik se onki tosi levoton ja energinen aina mut kyl se jotain yrittää ja ainaki meillä on aina hauskaa! :D about kuukaus sitten oli rotary tapaaminen muiden vaihtareiden kanssa mitä olin oottanut kun kuuta nousevaa. Noh, tietenki sitten edellisenä iltana mun rotary officer joka oli viemässä mua sinne seuraavana aamuna niin soittaa että ei voikaan viedä mua koska tiet on niin jäiset, eli en päässyt sinne :( no vietin sit kuitenkin kivan päivän täällä wabashassa kun meillä oli semmoset perinteiset talvipäivät että pitkin kylää oli erilaisia aktiviteetteja, mm. Hypättiin avantoon ja sinne oli pitäny ilmottautua aikasemmin ja suurin osa meni ryhmissä esim. Kylän hammaslääkärit jne! Yhtä hullua porukkaa kun Suomessa! ;) niin ja tossa yli kuukaus sitten oli myös snow dance koulussa!





Tuun ikävöimään Kennyä niiiin paljon!






Oon niin ilonen, että tässä perheessä on piano niin oon pystyny soittaa ja laulaa!



Täällä on alkanu jo kevät tulee mut tammi-helmikuu oli kyllä toai luminen ja kylmä! Kaikki paikalliset sano että on ollut tosi epänormaali talvi, paljon kylmempi kun yleensä.

Ja täällähän jotkut kulkee t-paidoilla ja shortseilla vaikka lumisateessa :D




Välillä on kiva vaan rentoutua kotona!


Ostettiin mun host-siskolle hamsteri synttärilahjaks ku se oli sitä niin kinunu. Eihän siinä menny sitten kun alle viikko että se hävis eikä oo vieläkään löytny, haha tää kuvaa hyvin rosen (mun host-siskon) luonnetta! :D

Ystävänpäivä-aamuna meitä odotti ruokapöydällä tällänen melkein kilon painonen pussi muroja! Mä ja mun host sisarukset rakastetaan muroja ja aina kun jompikumpi vanhemmista ostaa muroja ni ne on vähintään kahessa päivässä syöty!

Kuullostaa oudolta, mut ehkä parhaita muroja ikinä! Ja tottakai kaikki vitamiinit ja mineraalit kohillaan niinku paketti sanoo! Haha ainaki melkee...

Pääsin myös lehteen!

Maanantaina alotin softball (naisten pesäpallo) ja eihän siihen tarvittu kun kaks päivää niin sain pallon huuleen haha hyvä minä!! Eli nyt on sit aika kiireistä kun tosiaan softball treenit 5 kertaa viikossa 2h plus oon musikaalissa jonka treenit on sit melkeen heti softball jälkeen mut mun ei tarvi olla musikaali treeneissä joka päivä koska ne on jaettu silleen ettei kaikkien tarvi olla treeneissä joka päivä.

Mun seuraavan host perheenhän piti olla sen mun kaverin, Tiffanyn perhe, mut ne ei pystykkään oleen. Ei siin
Mennyt kun kaks päivää ja mun toinen kaveri, Madyson kuuli siitä ja sano heti että mä voin tulla niille asumaan ja nyt se on varmistunu! Muutan niille ehkä suunnilleen 2-3 viikon päästä ja me molemmat ollaan ihan super innoissaan!! En malta oottaa! Vaikka tää mun nykynenkin perhe on tosi ihana!

Nii ja eilen oltiin prom shopping! Mentiin mun prom deitin, mun kaverin ja sen prom deitin kaa shoppailee meijän pojille puvut promeihin ja haha oli taas yks niin hauska ilta!! Ensinnäkin eksyttiin totaalisesti ja pojat alko siinä "riitelee" mikä on oikee tie ja meillä tytöillä oli vaikeeta pidätellä nauruu varsinkin kun huomattiin, että kaikki auton ikkunat on ihan huurussa koska pojat kävi niin hermona :D ja sit ku vihdoin päästiin sinne paikkaan ni me tytöt tottakai tehtiin kaikki "työ" ja valittiin niille puvut ja ne vaan meni mitattavaks ja sano että "te voitte päättää" ja myöhemmin mentiin ulos syömään. En malta oottaa promeja! :)

Tässä sitä varmaan olis ne päällimmäiset kuulumiset. Nähään Suomi 121 päivän päästä! (APUA! Aika kuluu ihan älyttömän nopeesti, apua apua apua!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti